Planurile hotelierilor din Dobrogea: noi pachete de servicii, carnavaluri la Tel Aviv şi noi curse aeriene low cost
Publicat de Bogdan Comșa, 12 ianuarie 2015, 15:46 / actualizat: 13 ianuarie 2015, 10:10
La inceput de an, viitorul sezon estival se prefigureaza mai bun decat cel precedent datorită reducerii TVA la 9% pentru pachetele turistice, introducerii voucherelor de vacanţă, dar şi campaniei de promovare a litoralului derulate de Asociaţia Litoral – Delta Dunării şi Primăria Constanţa, se arată într-un comunciat de presă al acestei organizaţii.
Reducerea cotei TVA la 9% pentru toate serviciile din turism, în cazul prestaţiilor care se desfăşoară pe teritoriul României, va face ca destinaţiile româneşti să atragă un număr mai mare de turişti români şi străini în vacanţă în România. Reducerea TVA va facilita vânzarea de pachete turistice (cazare + masă sau cazare + masă + excursii).
Turiştii români sunt sfătuiţi să vină către agenţiile de turism, acolo unde vor putea cumpăra pachete de servicii, care în acest caz vor conţine TVA 9% !
Introducerea voucherelor de vacanţă este la un pas să devină realitate, în această săptămână fiind pe ordinea de zi a şedinţei de Guvern şi aprobarea normelor metodologice referitoare la modul în care va funcţiona noul sistem.
Angajaţii vor primi voucherele în locul primelor de vacanţă şi le vor cheltui în destinaţii turistice din România, litoralul fiind favoritul românilor în sezonul estival.
„După aprecierea de care s-a bucurat primul film oficial al staţiunii Mamaia, în prezent lucrăm la un nou film al litoralului românesc și sperăm să ne bucurăm de sprijinul celorlalte primării pentru a aloca un buget de promovare pentru a realiza acet film și pentru organizarea evenimentelor care atrag turiștii pe litoral” – se mai precizează în comunicat.
Pe lângă cele două măsuri ale Guvernului, campania de promovare derulată de ALDD îşi propune să atragă mai mulţi turişti pe litoralul românesc prin participarea la târguri de turism.
În 2015, ASociaţia va participa pentru prima oară la Târgurile de turism de la Tel Aviv (10-11 februarie) şi Chişinău (26 februarie – 1 martie), dar şi la târgurile cu participare tradiţională: ITB Berlin (4-8 Martie 2015) şi Târgul de Turism al României – Ediţia de Primăvara (12-15 martie 2015).
La Tel Aviv şi Chişinău va fi prezentat Show-ul Mamaia Style, acelaşi pus în acenă şi la Londra în noiembrie 2014. În plus, reprezentanţii Asociaţiei spun că vor să organizeze Carnavalul Mamaia în centrul celor două capitale, în parteneriat cu primăriile locale.
„Pentru a stimula turiștii străini să aleagă litoralul românesc ca destinație de vacanță în 2015, anunţăm continuarea zborurilor către Istanbul şi introducerea a două zboruri săptămânale Constanța – Tel Aviv, şi a unui zbor Constanţa – Milano cu o companie low-cost. În plus, suntem în negocieri cu o altă companie low cost pentru o cursă Constanța – Londra” – mai anunţă reprezentanţii Asociaţiei Litoral Delta Dunării.