Maşina „ultra low cost” iese pe piaţă de la Renault!
Publicat de magda.chirana, 19 mai 2015, 14:36
După succesul înregistrat cu marca Dacia, grupul auto francez Renault se pregăteşte să coboare şi mai mult preţul şi va prezenta mieruci modelul unui mic crossover denumit Kayou care se va comercializa cu 5 mii de euro.
Acesta va fi destinat pieţei din India şi va fi prezentat miercuri la uzina Renault din oraşul indian Chennai, potrivit unui articol publicat pe pagina de Internet a postului francez de televiziune TF1.
Vehiculul face parte din categoria ‘ultra low cost’, adică sub pragul simbolic de 5.000 de euro, preţul vizat iniţial pentru Dacia Logan, dar care a ajuns să se comercializeze pentru 7.500 de euro.
Crossover-ul Kayou se inspiră din modelul Duster, dar şi din concept car-ul Kwid, prezentat la salonul auto de la New Delhi din 2014.
Cu acest mic model, Renault vizează piata auto din India unde în 2014 s-au vândut 2,6 milioane de automobile dar al cărei potenţial este la fel de important ca si cel al Chinei gratie celor 1,3 miliarde de locuitori.
Compania Dacia a fost preluata de Renault în anul 1999. Relansata în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucator de notorietate pe piata auto europeana.