La Protecția Consumatorilor Constanța ajung și reclamații… trăsnite
Majoritatea reclamațiilor făcute la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Constanța este legată de calitatea unor produse, de serviciile turistice, abonamentele la telefonie sau facturile la utilități.
De-a lungul timpului, au fost, însă, și petiții mai puțin obișnuite, iar una dintre ele a venit din partea unui turist clujean, sosit la Constanța. El a cerut ajutorul comisarilor CJPC pentru a-și recupera banii dați pe o rochie de mireasă, după ce nunta nu a mai avut loc.
Cum s-a rezolvat situația aflăm de la Ecaterina Scânteie, comisar șef adjunct la Protecția Consumatorilor Constanța:
Dacă tot nu se mai ține nunta, măcar să-și ia banii pe rochie! Nici nu era consumatorul meu de aici, din Constanța, era din țară, și nu înțelegea cum nu pot să-l ajut dacă tot a rămas fără mireasă, măcar să-și ia banii înapoi pe rochie. I-am zis să meargă la colegii noștri, că era de undeva din zona Clujului, dacă are bonul fiscal, să meargă la colegii mei să depună o reclamație și, în baza bonului fiscal, poate obține o soluționare amiabilă, să i se dea banii, mai puțini sau contravaloarea exactă, dacă nu a fost deloc modificată. Dacă a fost modificată, nu mai poți să mai obligi, doar dacă operatorul economic vine în întâmpinarea petentului.
O altă reclamație inedită a avut legătură cu un colorant pentru păr:
A luat un colorant care zicea că este negru, el s-a vopsit și și-a făcut părul violet, dar scria foarte clar în instrucțiunile de utilizare că nu se aplică pe părul alb.
Redactor: Adrian Băncilă/ Redactor online: Adina Sîrbu/ Foto: Pixabay