OMD Mamaia va participa în noiembrie la târguri de turism organizate la Londra şi Varşovia
Publicat de Daniel Țăndăreanu, 11 octombrie 2023, 08:04
Organizaţia de Management al Destinaţiei (OMD) Mamaia – Constanţa va promova litoralul românesc în străinătate prin participarea, în noiembrie, la două târguri de turism organizate la Londra şi Varşovia.
OMD Mamaia – Constanţa a informat, marţi, printr-un comunicat de presă, că odată cu încheierea sezonului estival, prezenţa la târgurile de turism internaţionale este obligatorie pentru a reda staţiunii Mamaia strălucirea de altădată şi pentru a atrage un număr cât mai mare de turişti străini.
Asociaţia s-a înscris prin Ministerul Turismului atât la Târgul de turism de la Londra, care va avea loc între 6 şi 8 noiembrie, cât şi la cel din Varşovia, între 23 şi 25 noiembrie.
‘La WTM London 2023 va fi prezentă cu stand atât Primăria Constanţa, cât şi Consiliul Judeţean, alături de organizaţia noastră. În interiorul delegaţiei am invitat un reprezentant al Aeroportului Internaţional Mihail Kogălniceanu. Totodată, vom avea un touroperator reprezentativ pentru staţiunea Mamaia. Ne aflăm în plin concept de creaţie şi execuţie a materialelor publicitare şi promoţionale pe trei suporturi – digital, video şi print. Delegaţia noastră va pleca pe 4, respectiv 5 noiembrie şi se va întoarce pe 9 noiembrie. Evident, vom avea cu noi şi o echipă de comunicare care va transmite în timp util informaţii şi imagini cu ceea ce se întâmpla la târg. Vom realiza materiale editate care se vor transmite prin comunicate de presă. În funcţie de posibilităţile tehnice, vom realiza şi transmisii live pe pagina noastră de Facebook’, a precizat preşedinte OMD Mamaia – Constanţa, George Măndilă.
Conform acestuia, până la finalul lunii octombrie reprezentanţii asociaţiei vor definitiva agenda de lucru şi agenda de întâlniri pentru cele trei zile de târg. Prioritare vor fi întâlnirile cu tur-operatorii internaţionali şi cu agenţiile de turism, dar şi cu companiile aeriene low cost.
Înfiinţată în primăvara anului 2023, OMD Mamaia – Constanţa îşi propune să deruleze o campanie amplă, care să schimbe percepţia românilor asupra experienţei de vacanţă pe care staţiunea o poate oferi pentru toate segmentele turismului de la Marea Neagră.
Sursa – Agerpres