O nouă platformă pentru suporterii echipei Farul Constanța
Publicat de Catalin Donose, 11 iulie 2022, 08:48
FarulMarketPlace.ro este o platformă modernă pe care suporterii constănțeni și familiile lor o pot folosi pentru a socializa, cât și pentru a-și ajuta financiar echipa favorită atunci când își fac cumpărăturile. La fiecare tranzacție făcută pe Farul MarketPlace.ro, 50% din comisionul de vânzare ajunge la echipa dobrogenilor.
Lansarea oficială a platformei are loc duminică, 17 iulie, de la ora 18:30, pe stadionul Central – Academia de Fotbal Hagi, în același timp cu debutul Farului Constanța pe teren propriu, în sezonul 2022-2023 al Superligii, împotriva formației FCU Craiova.
”Filosofia noastră a fost mereu bazată pe performanță, pasiune și personalitate. Vrem să fim cei mai buni, iar pentru a reuși trebuie să ne dezvoltăm mereu, pe toate planurile. Farul suntem toți. Este echipa noastră, a tuturor dobrogenilor, iar prin Farul MarketPlace cu toții vom ajuta echipa să fie mai puternică și să dispună de un buget mult mai mare, care să-i asigure performanța. Așa cum am spus mereu: Doar împreună suntem mai puternici” – Gheorghe Hagi.
Chiar dacă are în spate o istorie de peste un secol, Farul Constanța pune mare preț pe viitor, fiind echipa din România care a promovat cei mai mulți tineri jucători în ultimul deceniu. Pe lângă dezvoltarea fotbalului juvenil, unde s-a impus deja ca lider național, gruparea de la malul Mării Negre a investit și în infrastructură, având o bază de pregătire la standarde occidentale. Farul MarketPlace este doar un nou pas în direcția corectă, de aliniere a fotbalului dobrogean la rigorile actuale ale ”sportului-rege”.
”Pe lângă obiectivele sportive ambițioase pe care ni le propunem an de an, încercăm să țintim cât mai sus și în celelalte aspecte care țin de viața unui club profesionist. Farul MarketPlace este rezultatul unui model de afaceri care pune pasiunea suporterilor pe primul loc, căci fără suporteri niciun club nu poate avea cu adevărat succes” – Gică Popescu.
Farul MarketPlace le oferă suporterilor puterea de a contribui la dezvoltarea clubului. Pe lângă susținerea pe care o pot arăta din tribune, fanii pot ajuta financiar echipa de fiecare dată când își fac cumpărăturile pe platformă, iar asta fără vreun cost sau efort suplimentar.
Platforma este eficientă, rapidă și ușor de folosit, fiind un adevărat mall online, cu peste 80.000 de produse (de la alimente și produse de băcănie, telefoane, electronice și electrocasnice, îngrijire personală, articole sportive, jucării, pet-shop, accesorii auto), dar și o rețea de socializare unde susținătorii Farului se pot simți acasă, cu numeroase premii pentru cei mai înfocați fani ai echipei constănțene.
Lansarea Farul MarketPlace va fi însoțită de multe surprize pentru primii suporteri care vor folosi platforma. Întreaga echipă Farul Constanța îi așteaptă pe suporteri să participe la meci și la evenimentul de lansare a platformei www.FarulMarketPlace.ro.
Cătălin Donose
Foto – Arhivă