Studioul Teritorial Constanța organizează concurs pentru ocuparea unui post de tehnician control tehnic general
Publicat de Doina Sirbu, 28 aprilie 2022, 12:02
În conformitate cu prevederile Regulamentului privind organizarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante de execuție din cadrul SRR, aprobat prin Ordin nr. 555/2022 referitor la modificarea şi completarea OPDG nr 193/2019, Regulamentul privind organizarea concursurilor de ocupare pe perioadă nedeterminată a posturilor vacante de execuţie din cadrul SRR – republicat, http://www.srr.ro/regulamentul_organizarea_concursurilor_pe_perioada_nedeterminata-16120, Societatea Română de Radiodifuziune organizează, pentru Studioul Teritorial Constanța în Mamaia, Vila nr.1, județul Constanța, concurs pentru ocuparea unui post de tehnician control tehnic general. Atribuțiile generale ale postului de tehnician control tehnic general se regăsesc în Anexa I, atașată.
Etapele de concurs:,
Etapa I – selecția dosarelor – 16.05.2022, ora 11.00
Etapa a II – a – proba scrisă – 19.05.2022
Etapa a III – a – interviul – 24.05.2022
Se pot prezenta la următoarea etapă a concursului numai candidații admiși la etapa precedentă.
Înscrierea candidaților, respectiv depunerea dosarului de concurs și susținerea probelor se vor face la sediul Studioului Teritorial Constanța situat în Mamaia, Vila nr.1, județul Constanța, în perioada 02.05.2022 – 13.05.2022, în zilele lucrătoare, astfel:
– de luni până joi între orele 9.00 – 16.00;
– vineri între orele 9.00 – 14.00.
Bibliografie:
1. Legea nr.41/1994, republicată, privind organizarea și funcționarea Societății Române de Radiodifuziune
și Societății Române de Televiziune;
2. Oteșteanu M., Alexa F., Ianași C. – Sisteme de înregistrare audio & video, Editura de Vest , Timișoara
1997;
3. Alexa F. – Introducerea în tehnica sunetului, Editura de Vest, Timișoara 1999;
4. Studer OnAir 1500 – https://unitedbroadcast.com/onair.html;
5. Tascam DR 44WL – https://www.manualdeinstructiuni.ro/tascam/dr-44wl/manual.
Tematica :
– cunoștințe teoretice generale: mărimi electrice, formate fișiere audio, algoritmi/parametri de codare;
– echipamente audio specifice activității: mixere, microfoane, incinte acustice, playere, codecuri, scheme de
distribuție a semnalelor audio spre emițători, sisteme de monitorizare a parametrilor audio, echipamente de
rutare și comutare; –
– aplicații software de captare, editare și procesare a sunetului;
– aplicații software specifice – Adobe Audition, Radio DJ;
– proceduri de asigurare a continuității emisiei în cazuri de disfuncționalitate.
I.Condiții de participare la concurs: pentru a putea participa la concurs candidații trebuie să
îndeplinească cumulativ următoarele condiții:
I.1 Condiții generale de participare la concurs:
– să aibă cetățenia română, cetățenia altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând
Spațiului Economic European și domiciliul în România, sau îndeplinește condițiile de angajare în muncă pe
teritoriul României, conform legii;
– să cunoască limba română, scris și vorbit;
– să aibă vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
– să aibă capacitate de exercițiu deplină;
– să aibă o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza
adeverinței medicale eliberată de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
– să nu fi fost condamnat definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori
contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a
unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu
exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
– să nu se afle într-o situație de incompatibilitate cu funcția pentru care candidează, în conformitate cu
prevederile Legii nr.41/1994, republicată, cu modificările și completările ulterioare, după caz.
I.2 Condiții specifice de participare la concurs:
Natura și nivelul studiilor: studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat.
II. Documentele necesare înscrierii la concurs:
Dosarul de concurs:
cererea de înscriere la concurs, pusă la dispoziție de către secretariatul comisiei de concurs;
copia actului de identitate sau orice document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
copie după documentul care atestă schimbarea numelui, în condițiile în care numele din documentele
necesare înscrierii nu coincide cu cel din actul de identitate;
copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și, eventual, dobândirea unor specializări, copiile
documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice;
cazier judiciar valabil la data susținerii etapelor de concurs;
adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de medicul de familie
al candidatului sau de unitățile sanitare abilitate;
curriculum vitae european, conform Hotărârii Guvernului nr.1021/2004;
acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
declarație pe propria răspundere că nu se află într-o stare de incompatibilitate cu funcția pentru care
candidează, în conformitate cu prevederile Legii nr.41/1994, republicată, cu modificările și completările
ulterioare, după caz.
Copiile după actele din dosarul de concurs se vor prezenta însoțite de documentele originale, care
se vor certifica pentru conformitate de către secretarul comisiei de concurs.
Pentru cetățenii români care au efectuat studiile în străinătate, precum și pentru cetățenii statelor membre
ale Uniunii Europene, altele decât România, care au efectuat studiile în țara de proveniență, este necesară
echivalarea/recunoașterea, potrivit legii, a diplomelor de studii precizate în condițiile specifice de participare
la concurs.
Totodată, în condițiile în care documentele din dosarul de concurs sunt eliberate de către alte organisme
decât cele de pe teritoriul României, acestea vor fi traduse și legalizate.
Candidații pot obține informații suplimentare privind dosarul de concurs de la secretariatul comisiei de
concurs, în zilele lucrătoare, la telefon nr.0241/511535 de luni până joi, între orele 9.00 – 16.00, vineri între
orele 9.00 – 14.00.
Atribuții generale ale postului: TEHNICIAN CONTROL TEHNIC GENERAL
Execută lucrări de instalare, intreținere si reparație a echipamentelor din dotarea studioului, sub
îndrumarea inginerului electronist.
Cunoaște regulile de exploatare tehnică a echipamentelor din grupurile de producție si emisie și
aplică aceste reguli.
Cunoaște și utilizează tehnica de calcul din dotarea studioului in procesul de producție (înregistrare
material audio și editară primară) și difuzare a materialului audio.
Ține evidența evenimentelor neprevăzute și a manevrelor speciale care apar în desfășurarea
activității în caietul de sarcini de serviciu și le aduce la cunoștința inginerului șef în cel mai scurt
timp.
Asigură asistența tehnică la toate tipurile de transmisiuni
Participă la sonorizarea spectacolelor și evenimentelor.
Efectuează montarea, demontarea, inspecția , întreținerea și depanarea instalațiilor de radioficare
din locațiile existente.
Cunoaște schemele bloc ale echipamentelor din dotarea studioului, precum și schemele de interconectare a acestora și acționează strict în baza acestor cunoștințe.
Participă la reviziile tehnice programate și la intervențiile accidentale.
Asigură asistența tehnică in Controlul Tehnic General conform graficului întocmit de inginerul șef.
Verifică, la intrarea în tură, funcționarea cabinelor de emisie și producție.
Asigură condițiile tehnice în vederea desfășurării în mod optim a activității de înregistrare, prelucrare, transmisie și difuzare a producțiilor de radiodifuziune.
Asigură continuarea activității de emisie până la sosirea turei următoare.