„Adults only”, un concept din ce în ce mai căutat pe litoral
Publicat de Doina Sirbu, 19 februarie 2020, 11:14
În stațiunea Mamaia, conceptul „adults only” este relativ nou printre ofertele de turism și, mai degrabă, un produs de nișă. Cu toate acestea, în doar cei trei ani de când a fost promovat pe litoral, el a găsit numeroși adepți, mulți dintre ei chiar familiști cu copii, dar care își doresc un petic de vacanță, liniștit și relaxant petrecut într-un loc departe de animația celor mici.
Ideea a prins contur după ce turiștii s-au declarat interesați de a avea parte de vacanțe în condiții mai relaxante, fără a fi conectați și la grija pentru copii. De asemenea, și faptul că este mai multă liniște pe holurile hotelului, în sala de servire a mesei sau chiar în locurile de spa și relaxare, a contrubuit la alegerea pe care au făcut-o mulți turiști care au optat pentru un astfel de hotel chiar și în extrasezon. Despre acest concept a vorbit Adrian Pândici, manager de vânzări într-o destinație turistică de acest gen.
Adrian Pândici – Mai exact este vorba de conceptul de hotel „adults only” și ca să fie pe înțelesul tuturor, este vorba despre un hotel dedicat în exclusivitate adulților, un concept pe care l-am implementat inițial în unul din cele două corpuri ale hotelului nostru și ulterior l-am extins de la începutul anului 2019, pe ambele corpuri de clădire, pentru că am constatat că acest concept a prins inclusiv la români și la oaspeții străini. Sunt persoane care doresc să aibă un moment de liniște, de relaxare. De regulă, în extrasezon vin în week-end, departe de grijile și preocupările familiei întregite.
Spre amuzamentul gazdei, au fost și persoane care au dat și alte conotații conceptului, dar la fața locului s-au lămurit că este o variantă de turism cât se poate de inocentă care nu lasă loc interpretărilor.
Adrian Pândici – Trebuie să spunem că sunt și persoane care ne contactează și încă nu înțeleg acest concept de hotel dedicat exclusiv adulților și ne întreabă dacă se întâmplă anumite lucruri fără perdea, cu perdea în timpul nopții sau tot felul de întrebări amuzante pentru noi, dar nu este nimic de acest gen.
Ne aflăm în luna februarie și am văzut prin hotel mai mulți turiști!
Adrian Pândici – Chiar dacă este extrasezon și este iarnă, gradul de ocupare depășește cu ușurință 50%, iar în zilele de week-end ajungem și la 90-95% grad de ocupare.
Conceptul „adults only” este o ofertă de turism care în ultima perioadă tinde să își diversifice serviciile pentru a deveni cât mai atractiv pentru vizitatori.
Realizator – Laurențiu Despina / Redactor online – D. Sîrbu / Foto – unsplash.com