CONSTANȚA: Concurs de elaborare de produse publicistice cu tema „Militar român – militar NATO” – FOTO
Publicat de Doina Sirbu, 16 mai 2019, 18:09
O provocare a fost lansată, astăzi, studenţilor care urmează programe de studii în jurnalism – elaborarea celui mai bun produs publicistic cu tema „Militar român – militar NATO”.
Campania WeAreNATO, organizată de Ministerele: Apărării, Afacerilor Externe şi Educaţiei, cu sprijinul Diviziei de Diplomaţie Publică a NATO, este dedicată, în 2019, împlinirii a 15 ani de când România este membră NATO şi a 70 de ani de la înfiinţarea Organizaţiei Nord-Atlantice. Mai multe detalii ne-a dat căpitan Cătălina Ţurcan.
‚‚Provocarea aceasta e adresată tinerilor studenți, astfel încât să fie cât mai familiarizați cu întregul fenomen din mediul actual de securitate. Practic, noi, îi angrenăm într-o activitate în care ei ar trebui să se informeze din ce în ce mai mult despre tot ceea ce presupune să fii militar în cadrul unei armate și a unui stat care este membru al Organizației Nord-Atlantice deja de 15 ani. Această competiție se va desfășura pe parcursul mai multor luni, iar undeva în preajma Zilei Armatei României, va fi premierea’’, a declarat căpitan Cătălina Ţurcan.
Evenimentul s-a desfășurat la Universitatea „Ovidius” din Constanța, unde a avut loc și vernisajul expoziției „România-NATO – de la parteneriat la alianță în lupta împotriva terorismului, pentru o lume mai sigură și mai bună”.
redactor online – Doina Sîrbu / foto – Aura Mierluș