Nemulțumirile pentru achizițiile online NU se pot reclama la OPC!
Publicat de , 2 aprilie 2017, 17:59
Tranzacţiile între persoane fizice, inclusiv cele online, NU se pot reclama la Protecţia Consumatorului.
Cei care aleg să cumpere diverse produse de pe diferite site-uri sau direct de la persoane fizice trebuie să fie foarte atenţi la detalii şi să ştie că singura modalitate de a-şi recupera banii în astfel de tranzacţii este prin intermediul instanţei.
Cristina Rusu, comisar OPC Constanţa a declarat, pentru Radio Constanța, că, atât timp cât nu există documente, niciuna dintre instituțiile de control nu poate să inițieze o cercetare, pentru că nu se pot cerceta, spre exemplu, numere de telefon, care la data tranzacției poate nici nu mai există! Legislația în domeniu este publicată pe site-ul ANPC, iar cine folosește internetul pentru cumpărături, cu siguranță îl poate folosi și pentru a se informa corect, a adăugat comisarul OPC.
Un material realizat de Monica Cruceanu Comșa