Litoralul românesc și Delta Dunării sunt promovate la Târgul Internaţional de Turism IMTM Tel Aviv
Publicat de Daniel Țăndăreanu, 8 februarie 2017, 19:01
Săptămâna aceasta Asociaţia Litoral – Delta Dunării se află a treia oară în Israel, pentru a promova litoralul românesc, Mamaia, Satul de Vacanţă şi Delta Dunării la târgul internaţional de turism IMTM Tel Aviv, 7-8 februarie 2017.
Corina Martin, Preşedintele Asociaţiei Litoral – Delta Dunării:
„În urma unui proiect reuşit în 2015, prin care Asociaţia Litoral – Delta Dunării a susţinut în mod independent printr-o campanie de publicitate promovarea staţiunii Mamaia prin intermediul a 5 posturi de radio din Israel, în 2015 au ajuns pe litoral 4500 turişti israelieni, iar în 2016 aprox.7000 turişti israelieni au venit cu 3 curse charter-săptămână şi au vizitat staţiunile Mamaia, Năvodari şi Eforie.
Continuăm efortul Asociaţiei Litoral – Delta Dunării pentru creşterea numărului de turişti israelieni pe litoralul românesc şi în Delta Dunării. În premieră, anunţăm că în vara 2017 ajungem la 4 zboruri/săptămână şi estimăm peste 8000 turişti israelieni în această vară pe litoral. Am reuşit să extindem numărul staţiunilor aflate în oferta touroperatorului israelian Meshek Wings, astfel încât din această vară vorbim despre Mamaia, Năvodari, Eforie, Neptun şi Costineşti.
Succesul nostru pe piaţa israeliană se datorează exclusiv campaniei de promovare a Asociaţiei Litoral – Delta Dunării împreună cu touroperatorului Meshek Wings şi compania aeriană Blue Air, cărora le mulţumesc pentru încredere. De asemenea, avem încredere că Ministerul Turismului va susţine eforturile noastre.”