Facturile de energie electrică Enel nu mai pot fi plătite în numerar la Poșta Română
Publicat de Arantxa Catană, 20 septembrie 2016, 07:38
Începând de marți, acordurile de încasare numerar dintre Enel Energie, Enel Energie Muntenia și Poșta Română, pentru plata numerar a facturilor Enel, vor fi închise, ca urmare a deciziei unilaterale a Poștei Române de a nu mai prelungi contractul existent.
Pentru a-și plăti factura de energie electrică, clienții Enel Energie și Enel Energie Muntenia au la dispozitie numeroase canale alternative de plată, gratuit, precum plata în numerar prin intermediul mai multor parteneri bancari, ATM-uri și o rețea extinsă de terminale de plată (precum Pay Point, Payzone etc); prin debit direct, plată online sau transfer bancar. În plus, clienții își pot plăti factura din contul lor MyEnel sau din aplicația pentru telefonul mobil. Mai multe detalii despre toți partenerii comerciali și bancari sunt disponibile pe factură sau online, în secțiunea http://www.enel.ro/ro/servicii-clienti-enel-energie.html
Enel a mai transmis faptul că în perioada următoare va continua discuțiile cu Poșta Română pentru a stabili o metodă alternativă convenabilă de plată pentru clienți.