(AUDIO) Un nou termen nerespectat
Publicat de cristina.iliuta, 28 octombrie 2014, 13:09
Noul pod rutier de la la km 0+540 al Canalului Dunăre – Marea Neagră ar trebui dat circulației pe 31. 10. 14, conform contractului.
Podul are o structură de tip hobanat şi va fi cel mai mare pod de acest gen din România.
Investiţia de 121 milioane lei finanţată prin Programul Operaţional Sectorial Transport 2007-2013 şi de la bugetul de stat a înregistrat întărzieri repetate din diverse motive.
Reprezentantul firmei de consultanță Luca Way Srl domnul Anghel Stănescu ne-a declarat ca podul va fi gata la termen dar nu va putea fi pus în funcțiune la 31 octombrie, pentru că nu aufost realizate probele de siguranță.
În acest sens se va reuni o comisie de specialiștii care vor supraveghea toate testele.
Pe 10 oct. patronul firmei constructore, Radu Ouatu, ne spunea că acum nu mai depind de nimeni și că ,la data 31 a acestei luni , vor fi finalizate atât lucrările cât si testările necesare.
Podul rutier, va realiza legatura dintre zonelor de sud şi de nord, ale Portului Constanţa, cu autostrada A2 Bucureşti – Constanţa
Astfel, traficul greu nu va mai.traversa oraşele Constanţa şi Agigea şi nici DN 39 Constanţa -Mangalia..
Podul va avea o lungime totală de 360 metri, o deschidere centrală de 200 metri, iar lăţimea podului va fi de 17,4 metri, permiţând circulaţia pe 4 benzi.
Lucrările au început în anul 2011.