Facebook, Google și YouTube ajută turismul românesc
Publicat de Bogdan Comșa, 14 martie 2016, 11:35
Autoritatea Naţională pentru Turism va încheia parteneriate cu Google, Facebook şi YouTube pentru promovarea turistică online gratuită a României.
Potrivit acordurilor încheiate, pe platformele Google vor fi încărcate filme şi alte proiecte realizate de autorităţi, acorduri similare urmând să fie derulate cu Facebook şi YouTube.
ANT va furniza informaţiile şi imaginile de promovare a obiectivelor turistice strategice ale României, precum Transilvania, Maramureş, Drumul Vinului, litoralul sau staţiunile balneo.
Toate aceste informaţii încărcate, pentru început, pe platformele Google vor fi vizibile în întreaga lume, lucru extrem de important pentru promovarea României – spune preşedintele ANT Anca Pavel-Nedea:
”Avem în strategia de marketing promovare şi reprezentare gândită pe anul 2016 şi pe o strategie de patru ani, acţiuni atât pe online, care este prioritar pentru noi, şi site-urile de socializare, colaborările cu Google, faptul că s-au încărcat toate materialele Autorităţii şi tot ce înseamnă brand awareness pe România, pe YouTube. Avem foarte multe parteneriate de brand awareness care nu
s-au făcut până acum şi toate înseamnă prezenţa brandului României peste tot, fenomen care trebuie să devină viral, şi toate acestea făcute fără costuri. Mai avem pe pieţele pe care le targetăm strategic, programate roadshowuri şi infotripuri, una dintre ele fiind Rusia, dar şi India, China, ţările arabe, Iranul şi nu numai”.
Un alt aspect important este, potrivit preşedintelui ANT, Anca Pavel Nedea, că turiştii care urmăresc aceste platforme online vor putea să îşi exprime părerea, să ofere informaţii şi comentarii referitor la orice destinaţie turistică din România şi care vor fi utilizate de autorităţi.