După modelul CONSTANŢA. A doua taxă de promovare a turismului
Publicat de , 25 noiembrie 2015, 16:41
Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică din România – FAPT anunţă că modelul taxei de promovare a turismului, instituit pentru prima oară în România de Primăria Constanţa, a fost adoptat şi la Oradea.
La iniţiativa Asociaţiei de turism Oradea, Consiliul Local al municipiului de pe Criş a instituit o taxă similară! „Taxa de Promovare a staţiunii Mamaia-Sat Vacanţă a generat un buget care a permis Asociaţiei Litoral-Delta Dunării să deruleze campanii, evenimente şi materiale de promovare de care Mamaia nu dispunea! Numai în acest an, Asociaţia Litoral-Delta Dunării şi aeroportul Constanţa au reuşit să atragă două noi companii aeriene şi trei rute noi către Litoral! Avem o strategie locală de promovare şi continuăm să ne dezvoltăm! Susţinem propriile Conferinţe de promovare în ţările pe care ne focusam şi realizăm materiale şi evenimente de promovare de talie naţională şi internaţională! Facem astfel management de destinaţie. Astăzi înregistrăm o mare victorie la nivelul turismului românesc. A două taxă de promovare turistică instituită de o primărie din România, iar principiul rămâne acelaşi, şi anume: bugetul va fi alocat Asociaţiei pentru Promovarea Turismului Oradea!”, a declarat preşedintele Asociaţiei de Promovare a Turismului Litoral-Delta Dunării, Corina Martin.