La Protecția Consumatorilor Constanța ajung și reclamații… trăsnite

Publicat de Adina Sîrbu, 17 martie 2024, 09:37
Majoritatea reclamațiilor făcute la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Constanța este legată de calitatea unor produse, de serviciile turistice, abonamentele la telefonie sau facturile la utilități.
De-a lungul timpului, au fost, însă, și petiții mai puțin obișnuite, iar una dintre ele a venit din partea unui turist clujean, sosit la Constanța. El a cerut ajutorul comisarilor CJPC pentru a-și recupera banii dați pe o rochie de mireasă, după ce nunta nu a mai avut loc.
Cum s-a rezolvat situația aflăm de la Ecaterina Scânteie, comisar șef adjunct la Protecția Consumatorilor Constanța:
Dacă tot nu se mai ține nunta, măcar să-și ia banii pe rochie! Nici nu era consumatorul meu de aici, din Constanța, era din țară, și nu înțelegea cum nu pot să-l ajut dacă tot a rămas fără mireasă, măcar să-și ia banii înapoi pe rochie. I-am zis să meargă la colegii noștri, că era de undeva din zona Clujului, dacă are bonul fiscal, să meargă la colegii mei să depună o reclamație și, în baza bonului fiscal, poate obține o soluționare amiabilă, să i se dea banii, mai puțini sau contravaloarea exactă, dacă nu a fost deloc modificată. Dacă a fost modificată, nu mai poți să mai obligi, doar dacă operatorul economic vine în întâmpinarea petentului.
O altă reclamație inedită a avut legătură cu un colorant pentru păr:
A luat un colorant care zicea că este negru, el s-a vopsit și și-a făcut părul violet, dar scria foarte clar în instrucțiunile de utilizare că nu se aplică pe părul alb.
Redactor: Adrian Băncilă/ Redactor online: Adina Sîrbu/ Foto: Pixabay