Facturile ENEL vor ajunge cu întârziere la consumatori
Publicat de Adina Sîrbu, 11 februarie 2023, 12:04
ENEL, unul dintre principalii furnizori de energie electrică din România, și-a anunțat clienții că vor primi facturile cu întârziere.
În mesajul transmis, compania amintește că ultimele modificări legislative în domeniul energiei, cu impact asupra modului de facturare a consumului, au intrat în vigoare în a doua parte a lunii decembrie 2022 și precizează că firma încă lucrează la actualizarea sistemelor informatice pentru aplicarea plafoanelor, astfel încât acestea să se regăsească în mod corect și complet în facturi.
ENEL are, în prezent, aproximativ trei milioane de clienți în România.
Reamintim, ANRE a stabilit recent obligația pentru furnizorii de energie electrică să accepte plata în rate pentru facturile pe care le-au emis cu întârziere, pe o perioadă cel puţin egală cu cea de facturare.
De asemenea, clienţii din categoriile defavorizate au dreptul să beneficieze, la cerere, de eşalonarea la plata facturii curente, fără penalităţi, pe o perioadă de minimum trei luni.
Sursa: RRA/ Redactor online: Adina Sîrbu