TULCEA: O nouă licitație pentru locurile de parcare
Publicat de Daniel Țăndăreanu, 9 octombrie 2022, 17:01
De luni, 10 octombrie, de la ora 16:30, tulcenii care au domiciliul/reședința la adresele aflate în zona VEST – de la calea ferată la str. Constructorilor – Bl. U1, bl. U2B, bl. I2, bl. Z4 și bl. X3, pot depune solicitări on-line pentru atribuirea directă/licitație a unui loc de parcare de reședință pe unitate locativă, anunță Primăria Tulcea.
Solicitările pot fi depuse până la data de 17.10.2022, ora 16.30, on-line pe site-ul https://parcari.primariatulcea.ro/ sau la Biroul Parcări din cadrul D.I.A.P Tulcea – str. Plugari, nr.2 (cu acces din str. Păcii).
– O singură cerere pentru un loc – Atribuirea se face direct.
– Mai multe cereri pentru același loc – Atribuire prin licitație, cu un preț de pornire de 150 lei inclusiv TVA (sub acest nivel nicio ofertă nu va putea fi acceptată) iar pasul de licitație va fi de minim 10 lei.
Ca și în cazul celorlalte zone vizate, persoanele cu handicap grav/accentuat sau reprezentanții lor legali, care dovedesc cu documente faptul că dețin în proprietate/utilizare un autoturism, au prioritate în atribuirea locurilor de parcare de reședință.
Prin urmare, aceștia pot depune documentele necesare la Biroul Parcări din cadrul D.I.A.P Tulcea – str. Plugari, nr.2. în această săptămână, până vineri, 07.10.2022.
Documente necesare:
A) pentru persoane fizice:
1. B.I./C.I;
2. Certificat de înmatriculare sau autorizație provizorie de circulație a autovehiculului în proprietatea sa sau în folosinţă;
3. Dovada deţinerii poliţei de asigurare tip RCA şi ITP valabil;
4. Documente privind dreptul de folosinţă (utilizare) a autovehiculului, contract de leasing, contract de comodat, dacă este cazul;
5. Certificat de încadrare în grupă de handicap grav sau accentuat, dacă este cazul;
6. Contract de vânzare-cumpărare, contract închiriere sau contract comodat, după caz.
B) pentru persoane juridice:
1. B.I./C.I reprezentant legal;
2. Certificat de înmatriculare sau autorizație provizorie de circulație a autovehiculului în proprietatea sa sau în folosinţă;
3. Dovada deţinerii poliţei de asigurare tip RCA şi ITP valabil;
4. Documente privind dreptul de folosinţă (utilizare) a autovehiculului, contract de leasing, contract de comodat;
5. Copie după certificatul de înregistrare de la Registrul Comerțului;
6. Contract de vânzare-cumpărare, contract de închiriere sau contract de comodat pentru sediu/punct de lucru.
Pentru a putea obține un loc de parcare în zonele de reședință prin oricare dintre cele două modalități de atribuire, solicitanții trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale:
1. să nu figureze cu datorii la bugetul local, cu excepția situațiilor în care acestea fac obiectul unor litigii, iar executarea a fost suspendată.
2. să nu dețină garaj/loc de parcare pe unitatea locativă în perimentrul locului de parcare pe care-l licitează.
Persoanele validate și declarate câștigătoare în urma participării la licitația on-line/atribuire directă vor primi un e-mail de confirmare, după care vor trebui să achite contravaloarea licitației și/sau tariful anual în termen de 5 zile lucrătoare de la data înștiințării.
Redactor – Daniel Țăndăreanu