„Să le ofere acestora condiţii de siguranţă, prin amplasarea, de exemplu, de covoraşe la intrarea în hotel, dispensere pentru substanţele dezinfectante, transmiterea, către aceştia, fără echivoc, a obligativitatăţii purtării măştii, modalitatea în care să igienizeze camerele, pornind chiar de la etapele de lucru până la igienizarea completă. De exemplu, am transmis că, pentru ca substanţele dezinfectante dispersate în băi să-şi poată face efectul, ele trebuie aplicate la intrarea în cameră a personalului de curăţenie şi şterse abia la ieşire, pentru că multe dintre substanţe au nevoie să acţioneze timp de mai multe minute decât poate ne imaginăm noi iniţial“, a declarat Horia Constantinescu.
Servirea alimentelor se va face în condiții speciale: „Am discutat despre cum se va servi micul dejun, despre cum vor putea funcţiona liniile calde, faptul că le-am recomandat acestora folosirea personalului în distribuirea alimentelor, fie calde, fie reci, pentru a evita contactul dintre consumator cu întreaga vitrină“, a mai spus şeful Protecţiei Consumatorului.