ANAF recomandă folosirea mijloacelor de comunicare la distanță în relația cu publicul
Publicat de Daniel Țăndăreanu, 29 aprilie 2020, 10:47
Pentru obținerea de informații generale din domeniul fiscal, Agenția Națională de Administrare Fiscală – ANAF, recomandă ca interacțiunea contribuabililor cu instituția să se realizeze, în continuare, prin mijloace de comunicare la distanță.
Specialiștii ANAF pot fi contactați, pentru a răspunde solicitărilor și întrebărilor din domeniul fiscal, prin intermediul liniilor telefonice și adreselor de email publicate pe site-ul ANAF.
De asemenea, pentru comunicarea inter-instituțională, ANAF a deschis, la nivelul administrațiilor județene ale finanțelor publice, adrese dedicate de email. Pentru contribuabilii din județul Constanța aceștia pot accesa adresa de mail ajfp.constanta@anaf.ro, iar pentru cei din Tulcea, ajfp.tulcea@anaf.ro.
O alternativă la fel de facilă pentru obținerea de informații avizate, în scris, în domeniul fiscal, este Formularul de contact, disponibil pe site-ul www.anaf.ro , la următorul link: https://www.anaf.ro/asistpublic/. Solicitările sunt tratate prioritar de direcțiile de specialitate, iar răspunsurile sunt transmise cu celeritate.
În plus, acest serviciu are opțiunea de a anexa documente, iar numărul de înregistrare este generat automat.
De asemenea, contribuabilii pot solicita Agenției Fiscale comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitări în acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil și în Spațiul Privat Virtual.
Redactor – Laurențiu Despina