Asistență online pentru abonații RAJA
Publicat de Doina Sirbu, 18 martie 2020, 15:57
Relația directă cu publicul a fost suspendată ieri, la nivelul RAJA, pentru o perioadă nedeterminată. Prin urmare, abonații Regiei au la dispoziție două variante la care pot apela pentru diferite operațiuni și asistență specifică – cea electronică și telefonică.
Contracte: serviciul.contracte@rajac.ro;
tel. – 0241/486.516 – Particulari / Asociații de Proprietari
tel. – 0241/486.538, 481.217 – Agenți Economici:
Facturare: serviciul.facturare@rajac.ro; tel. 0241/481.208
Direcția Comercială: directia.comerciala@rajac.ro
Avize Constanța: avize@rajac.ro; tel. 0241 481 487 / 0241 481 223
Relații clienți: serviciul.relatiiclienti@rajac.ro; tel. – 0241.924, tastele 4/5/6
Centrul Zonal Constanța – czconstanta@rajac.ro
Centrul Zonal Vest – czvest@rajac.ro
Centrul Zonal Nord – cznord@rajac.ro
Centrul Zonal Mangalia – czmangalia@rajac.ro
Centrul Zonal Interjudețean – czinterjudetean@rajac.ro
Centrul Zonal Buftea – czbuftea@rajac.ro
Centrul Zonal Predeal – czpredeal@rajac.ro
Centrul Zonal Onești – czonesti@rajac.ro
Orice alte informații, documente specifice, date de contact, se regăsesc pe site-ul www.rajac.ro. Documentele, înscrisurile sau actele specifice, pot fi transmise pe adresele de e-mail comunicate.
Numărul de Call Center 0241.924 precum și Contul de client online rămân în continuare operaționale 24 de ore din 24, 7 zile din 7.
Casieriile RAJA, au program normal de lucru cu publicul însă, iar clienții societății sunt rugați să evite aglomerația și să respecte distanța între persoane de cel puțin 1,5 m.
Clienții RAJA sunt rugați să apeleze și la varianta online de plată a facturii.
Foto – pagina de Facebook RAJA