TULCEA: Doar cinci reclamaţii întemeiate în domeniul comunicaţiilor electronice, înregistrate în 2018 de Protecţia Consumatorilor
Publicat de Daniel Țăndăreanu, 27 februarie 2019, 10:27
Doar cinci din cele 128 de reclamaţii înregistrate anul trecut de Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJCP) în domeniul comunicaţiilor electronice au fost întemeiate, arată o statistică făcută publică marţi de comisarul şef adjunct al instituţiei, Dumitru Colaxîz.
Din totalul sesizărilor legate de telefonia mobilă, televiziunea digitală, internet mobil şi cablu, patru au fost clasate, din cauză că nu au avut toate datele necesare verificării lor, iar 90 au fost soluţionate amiabil.
‘Avem multe reclamaţii de la persoane vârstnice, iar foarte multe reclamaţii le-am soluţionat amiabil pentru că apelăm la proceduri emoţionale, că (bătrânii, n.red.) nu au văzut, n-au ştiut şi aşa mai departe’, a declarat comisarul şef adjunct Colaxîz, în timpul şedinţei Comitetului civic de dialog pe problemele persoanelor vârstnice organizat de Prefectura judeţului.
În urma soluţionării reclamaţiilor înregistrate în domeniul comunicaţiilor electronice, comisarii CJCP au reuşit să restituie 34.926 de lei petenţilor.
În domeniul financiar bancar, instituţia a primit anul trecut 20 de reclamaţii, din care doar una a fost întemeiată, iar alte cinci au fost soluţionate amiabil, potrivit sursei citate.
De asemenea, în urma soluţionării acestor reclamaţii din domeniu financiar bancar au fost restituite 7.888 de lei.
Sursa – Agerpres