Primăria Constanța face angajări în cadrul Serviciului Gestionare Cimitire
Publicat de Cristina Sîmbeteanu, 29 septembrie 2018, 13:41
Primăria Municipiului Constanţa organizează concurs la sediul din bd. Tomis nr. 51 pentru ocuparea unei funcţii publice de execuție vacante din cadrul Direcţiei gestionare servicii publice, astfel:
- Inspector clasa I, gradul asistent (1 post). Serviciul Gestionare Cimitire.
Condiţii: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă în specialitatea ştiinţe administrative, juridice, ecologie şi protecţia mediului, minim 1 an vechime în specialitatea studiilor.
Proba scrisă se va desfăşura în data de 26.10.2018, ora 10:00, iar interviul candidaţilor admişi la data de 30.10.2018, ora 14:00. Dosarele de înscriere se depun în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, la sediul Primăriei Municipiului Constanţa, camera 218.
Condiţiile de participare, bibliografia, actele necesare înscrierii la concurs sunt afişate la sediul instituţiei și pe site-ul www.primaria-constanta.ro. Date de contact: tel. 0241/488137, fax 0241/488147, e-mail resurse.umane@primaria-constanta.ro.