Programul de lucru al Primăriei Constanța în minivacanța de Sfânta Maria
Publicat de Arantxa Catană, 10 august 2018, 14:24
Primăria Municipiului Constanța anunță că zilele de miercuri – 15 august, joi – 16 august și vineri – 17 august, sunt declarate libere, iar programul de lucru va fi reluat luni, 20 august.
Excepție vor face Direcția Locală de Evidență Persoane și Serviciul Gestionare Cimitire.
- Direcția Locală de Evidență Persoane din cadrul Primăriei Municipiului Constanța va avea program normal de lucru cu publicul în zilele de 16 și 17 august, astfel:
– Angajații Serviciului Evidență Persoane vor primi cereri pentru eliberarea actelor de identitate joi – 16 august, în intervalul orar 12.30 – 18.30 și vineri – 17 august, între orele 8.30 – 14.30, iar ghișeul de restituiri va funcționa în ziua de joi – 16 august, între orele 9.30 – 12.30 și 15.30 – 18.30, iar vineri – 17 august, între orele 8.30 și 16.30.
– Serviciul Stare Civilă va funcționa, de asemenea, în program normal joi – 16 august, între orele 8.30 – 18.30, vineri – 17 august, între orele 8.30 – 16.30;
– La Biroul Decese se va lucra inclusiv în zilele de miercuri – 15 august și sâmbătă – 18 august, în intervalul orar 9.00 – 13.00.
- Programul Serviciului Gestionare Cimitire cu sediile pe str. Bărăgan nr. 2-4 şi în incinta cimitirului Municipal, din strada Baba Novac nr. 194, pentru perioada menționată va fi următorul:
– miercuri – 15 august: 9.30 – 13.30;
– joi: 8.30 – 18.30;
– vineri: 8.30 – 16.30;
– sâmbătă: 9.30 – 13.30.