Ministrul Turismului ”recomandă” presei să nu mai promoveze doar lucrurile negative
Publicat de Daniel Țăndăreanu, 7 august 2018, 10:06
Ministrul Turismului, Bogdan Trif, a recomandat presei, într-o conferinţă de bilanţ organizată luni la sediul ministerului de resort, să nu mai promoveze doar lucrurile negative în condiţiile în care România este o ţară invidiată din punct de vedere al ofertei turistice.
„Recomand tuturor, inclusiv presei, şi nu aş vrea să fiu înţeles greşit, să nu mai promoveze doar lucrurile negative. Într-adevăr, când găsim şi identificăm o societate care nu respectă legea trebuie sancţionată fără doar şi poate, dar nu trebuie promovată şi arătată la televizor. Am prieteni care îmi spuneau că văd la televizor că pe Litoralul Mării Negre se întâmplă doar lucruri urâte, mâncarea este foarte rea, locurile de cazare nu sunt ok. În momentul în care stau să-mi aleg vacanţa nu o să mă duc într-o zonă în care lucrurile nu funcţionează. De aceea, vă rog ca atunci când întâlniţi astfel de cazuri, dacă nu se pot promova ca şi cum ar fi la nivel de staţiune, să daţi exact realitatea sau măcar atunci când este un lucru negativ să prezentaţi tot din acea zonă şi unul – două lucruri pozitive. Chiar avem hoteluri, restaurante extraordinare, inclusiv pe Litoralul Mării Negre. Ştiu că negativul vinde întotdeauna şi pozitivul nu, dar aţi face un bine şi turismului din România măcar să arătaţi şi lucrurile bune. Avem o ţară care este invidiată din punct de vedere al ofertei turistice”, a spus Trif.
Pe de altă parte, ministrul Turismului a anunţat că, până la sfârşitul anului, România va avea un nou clip de promovare turistică, ce va avea un buget de aproximativ 2.500 de euro.
„O să avem până la sfârşitul anului un clip de promovare. Spre surpriza mea, am cerut imediat după ce am fost numit în funcţia de ministru să văd cu ce clip de promovare putem să ieşim. Este doar un clip din 2012, uzat moral. Ne trebuie unul nou. Avem deja o colaborare cu Universitatea de Teatru şi Film şi, în cel mai scurt timp, probabil că o să avem un nou clip de promovare. Costurile se ridică undeva la 2.500 de euro. Nu este o sumă mare. Încercăm să obţinem maximum cu o sumă modestă şi avem un suport important în Universitatea de Teatru şi Film şi cred că o iasă un lucru bun”, a menţionat ministrul Turismului.
Sursa – agerpres