CONSTANȚA: „Digitalizarea – Trend sau Tsunami“ – Soluţii pentru eficientizarea afacerii

Publicat de Arantxa Catană, 17 aprilie 2018, 19:09
Marți a avut loc conferința „Digitalizarea – Trend sau Tsunami“, organizată în parteneriat cu Patronatul IMM Constanța.
Afacerile din toate domeniile și industriile sunt astăzi angajate într-o luptă în care modelul tradițional tinde să piardă, să eșueze sau să rămână în urmă, iar transformarea digitală să aducă un potențial incredibil de creștere și rentabilitate.
În acest context, tehnologia are, fără îndoială, un rol critic în generarea schimbării, însă numai utilizarea noilor tehnologii nu reprezintă rețeta succesului.
Astfel, într-o lume aflată în schimbare accelerată, conferința Business rEvolution „Digitalizarea – Trend sau Tsunami“ a încercat să deslușească mecanismele transformării digitale care agită economia în general și mediul de afaceri în particular.
Conferința și-a propus să ilustreze modul în care lideri cu viziune, din companii de succes, îndrăznesc să depășească tabu-urile și convenționalul și să creeze noi modele de business.
Aceștia au împărtășit experiența lor în materie de digital, inovație, management, customer experience, fidelizarea și motivarea angajaților, marketing targetat, big data.
În afară de tema digitalizării au fost atinse și aspecte privind modificările legislative, protecția datelor personale și altele, a precizat Iulian Gropoșilă, președintele Patronatului IMM Constanța.
Modificările fiscale din domeniul salarizării sunt cele care au provocat cele mai mari schimbări în mediul de afaceri, dar nu sunt singurele, a precizat Dumitru Ion, președintele companiei care a organizat conferința de marți, Business (r)Evolution.
„Noi organizăm conferințele pentru a le prezenta antreprenorilor şi managerilor din Constanţa şi judeţele învecinate soluţii pe care le pot aplica imediat pentru eficientizarea afacerii şi pentru creşterea acesteia. În prima parte a conferinţei am discutat despre influenţele modificărilor legislative în domeniul salarizării. Sigur că sunt şi alte modificări legislative, de genul DGPR, cu impact asupra modului în care companiile îşi vor derula activităţile de comunicare, vânzare şi marketing. Sunt soluţii care acoperă mai toată activitatea unei companii“, a declarant Dumitru Ion.
Redactor: Monica Cruceanu Comșa