Campania BRĂȚARA DE VACANȚĂ a luat startul pe plaja din MAMAIA (galerie foto)
Publicat de Cristina Sîmbeteanu, 14 iulie 2017, 12:38
A 8-a ediție a campaniei „Brăţara de Vacanţă – Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa!” a debutat în acest sezon estival vineri, 14 iulie, în fața sediului Radio Constanța/Radio Vacanța și pe plaja din Mamaia.
3.000 de brățări au fost distribuite, de dimineață, pe plaja din Mamaia, iar alte 3.000 au fost distribuite către agenții de la Biroul de Analiză și Prevenire a Criminalității din cadrul IPJ Constanța, care le vor distribui în stațiuni, cu precădere în Eforie, Neptun și Mangalia.
32.000 de brățări vor fi distribuite gratuit de echipa Radio Vacanța/Radio Constanța și de voluntarii filialei Crucea Roșie din Constanța pe plajă și în hotelurile și taberele de la mare, iar alte 30.000 vor fi oferite, tot gratuit, familiilor cu copii prin intermediul celor 574 de farmacii Alphega din toată țară.
Vineri, 14 iulie, și sâmbătă, 15 iulie, echipa Radio Vacanța și voluntarii de la Crucea Roșie vor distribui Brățara de Vacanța pe plaja din Mamaia.
Brăţara este destinată familiilor care ajung în vacanţă în staţiunile de pe litoral, interesate de siguranţa copiilor lor, și grupurilor de copii veniţi în tabără sau cantonament alături de profesori, antrenori sau educatori. Beneficiarii direcţi sunt copiii cu vârste între 0 şi 7 ani, iar brățările de vacanță îi vor ajuta să ajungă mai repede înapoi la părinţi, în cazul în care se rătăcesc.
„Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa – Brăţara de Vacanţă” este unul dintre cele mai importante proiecte de responsabiliate socială demarate de Studioul Regional Radio Constanţa.
Din 2010 au fost realizate peste 182.000 de brăţări, iar în programele Radio Constanţa/Radio Vacanţa au fost difuzate peste 1.500 de anunţuri despre copiii care s-au rătăcit pe plajă şi care au ajuns înapoi la famiile lor prin intermediul brăţării de vacanţă.
În anul 2010, proiectul a fost nominalizat la gala PR Award România la categoria „Buget Mic/Creativitate Mare”.
Pentru această vară au fost realizate 62.000 de brăţări de vacanţă, model clasic, din hârtie cerată, pe care se trec numărul de telefon al părintelui şi numele copilului, dar şi accesorii pentru plajă, care vor fi oferite, tot gratuit, turiştilor.
Această ediție a campaniei „Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa – Brăţară de Vacanţă” se desfăşoară în perioada 15 iulie – 15 august 2017.
Sponsorii și susținătorii proiectului sunt farmaciile Alphega, Hartmann și „Crucea Roşie-filiala Constanţa”. Partenerii acestei ediții sunt I.P.J. Constanța, Asociația Litoral Delta Dunării, Asociația „Ion Movilă“ Eforie Techirghiol, Asociația Națională a Salvamarilor și Scafandrilor Profesioniști, Direcția pentru Sport și Tineret Tulcea.
Farmaciile Alphega au luat naştere în anul 2001 având ca scop principal îmbunătățirea calității vieții pacienților și a comunității din care aceștia fac parte, contribuind astfel la îmbunătățirea la scară extinsă a sănătății în comunitățile în care este prezentă. Alphega Farmacie este prezentă în 8 țări și recent a intrat pe piața farmaceutică din România, facilitându-le pacienților accesul la un serviciu de sănătate inovativ și performant. În oricare farmacie Alphega veți intra, puteți fi siguri că veți fi întâmpinați cu multă căldură și veți beneficia de servicii excelente oferite de echipele de farmaciști într-un mod prietenos și profesionist.
Adelina Tocitu, redactor Radio Constanța/Radio Vacanta, este inițiatorul și coordonatorul campaniei.