TULCEA: 12 posturi scoase la concurs de Direcția de Asistență Socială

Publicat de , 21 februarie 2017, 10:35
Direcţia de Asistenţă şi Protecţie Socială Tulcea scoate la concurs 12 posturi vacante, pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție vacante, după cum urmează:
Asistent medical (1 post), Serviciul Creşe;
Educator puericultor (1 post), Serviciul Creşe;
Bucătar (1 post), Serviciul Creşe;
Îngrijitor persoane vârstnice (2 posturi), Serviciul Prestaţii şi Servicii Socio – Medicale Adulţi – Compartiment Asistenţă Persoane Vârstnice;
Mediator sanitar (2 posturi), Serviciul Prestaţii şi Servicii Socio – Medicale Adulţi – Compartiment Asistenţă Medicală Comunitară;
Asistent social (1 post), Centrul de Îngrijire, Supraveghere şi Educaţie Timpurie „Sibell”;
Educator puericultor (1 post), Centrul de Îngrijire, Supraveghere şi Educaţie Timpurie „Sibell”;
Asistent medical (1 post), Serviciul Prestaţii şi Servicii Socio-Medicale Copii – Compartiment Cabinete Medicale şi de Medicină Dentară;
Profesor limba şi literatura română (1 post cu CIM norma de lucru 3 ore/zi), Centru Multifuncţional Sofia;
Profesor matematică (1 post cu CIM norma de lucru 3 ore/zi), Centru Multifuncţional Sofia.
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
Asistent medical:
studii postliceale de specialitate;
aviz de liberă practică sau certificat de membru O.A.M.G.M.A.M.R., pentru cei care nu au profesat până în prezent.
Educator puericultor:
studii medii (cu diplomă de bacalaureat), constituie avantaj cursul de educaţie timpurie.
Bucătar:
studii medii/generale, certificat absolvire curs de bucătar şi certificat de absolvire, noţiuni fundamentale de igienă.
Îngrijitor persoane vârstnice:
studii medii/generale, certificat de calificare profesională îngrijitor persoane vârstnice sau certificat de calificare profesională infirmier.
Mediator sanitar:
studii medii/generale;
curs de formare profesională cu certificat de absolvire.
Asistent social:
studii superioare cu diplomă de licenţă în specializarea asistenţă social.
Educator puericultor:
studii medii (cu diplomă de bacalaureat), constituie avantaj studiile/cursurile pedagogice.
Asistent medical:
studii postliceale de specialitate, specialitatea asistent medical generalist/pediatrie;
aviz de liberă practică sau certificat de membru O.A.M.G.M.A.M.R., pentru cei care nu au profesat până în prezent.
Profesor limba şi literatura română:
studii superioare de specialitate – limba şi literatura română.
Profesor matematică:
studii superioare de specialitate – matematică.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
14 martie 2017, ora 10:00: proba scrisă
16 martie 2017, ora 10:00: proba interviu.
Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile de la publicarea anunțului. Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul D.A.P.S. Tulcea şi la nr. de telefon 0240513641, interior 104, Compartiment Resurse Umane şi Protecţia Muncii.