De ce documentație au nevoie, anul acesta, vânzătorii de mărțișoare
Publicat de Cristina Sîmbeteanu, 13 ianuarie 2017, 11:29
Primăria Municipiului Constanța aduce la cunoștința operatorilor economici interesați că, începând cu data de 16.01.2017, la City Park Mall, din Bd. Al. Lăpușneanu nr. 116C – în cadrul Centrului de Informare pentru Cetățeni, se depun documentații pentru comercializare mărțișoare, felicitări și cadouri specifice.
Dosarele vor conține următoarele acte:
– cerere tip;
– certificat de înregistrare de la Oficiul Registrului Comerțului;
– actul constitutiv al societății sau actul emis pentru desfășurarea activităților economice de către persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale și întreprinderile familiale care să conțină codul CAEN 4789 (corespondent cod CAEN 5262);
– certificat de atestare fiscală eliberat de Serviciul Public de Impozite și Taxe Constanța din care să reiasă că nu figurează cu debite restante.
Taxele pentru ocuparea temporară a domeniului public (pentru fiecare amplasament) sunt cele prevăzute în H.C.L. nr. 382/2016 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale, pentru anul 2017 – anexa nr. 8, respectiv:
– 200 lei taxa de autorizare pentru desfăşurarea de activităţi temporare;
– 1,50 lei/mp/zi pentru zona A;
– 1,00 lei/mp/zi pentru zona B.