Număr de telefon la care pacienții pot suna dacă un farmacist REFUZĂ să elibereze o reţetă compensată
Publicat de Arantxa Catană, 8 noiembrie 2016, 11:36
Sistemul cardului naţional de sănătate a început să funcţioneze, dar merge cu sincope, spun reprezentanţii CJAS Constanţa.
Ieri, sistemul a fost complet blocat, după ce în urmă cu o lună, sistemul nu a funcţionat vreme de 3 zile.
În lanţul problemelor sunt pacienţii, medicii de familie şi farmaciile.
Reprezantanţii Casei de Asigurări de Sănătate spun că medicii de familie şi farmaciştii pot elibera reţete în offline, atunci când sistemul nu funcţionează, iar perioada de introducere a datelor în sistem se prelungeşte automat, spune purtătorul de cuvânt al CJAS Constanţa, Aurelia Rădoi.
„În situațiile producerii unor întreruperi în funcționarea sistemului informatic constatate și comunicate de Casa Națională de Asigurări de Sănătate, serviciile medicale se asigură în regim offline și vor putea fi raportate până la sfârșitul lunii în curs sau până cel târziu la termenul de raportare a actițității lunii anterioare prevăzută în contract. Deci, nu vorbim de trei zile lucrătoare în momentul în care platforma informatică nu funcționează din varii motive. Au fost dăți când eu personal a trebuit să vorbesc cu un farmacist și să îi aduc în vedere prevederile legislative”, a declarat pentru Radio Constanța purtătorul de cuvânt al CJAS Constanţa.
Dacă vă loviţi de refuzul unui farmacist de a vă elibera reţeta compensată puteţi apela telefonul Casei Judeţene de Asigurări de Sănătate Constanţa, la numărul 0241.54.55.13, ne-a informat purtătorul de cuvânt al instituţiei, Aurelia Rădoi.