Organizatorii festivalului „Films de Cannes a Bucarest” se implică în campania „Auzul e un dar. Nu-l ignora!”
Publicat de Arantxa Catană, 15 octombrie 2016, 10:37
Radio România şi TVR susţin o campanie socială, dedicată copiilor hipoacuzici din România, numită „AUZUL E UN DAR. NU-L IGNORA!”.
Campania vrea, pe de o parte, să atragă atenţia asupra importanţei testării auditive la naştere sau în primele 30 de zile de viaţă.
Pe de altă parte, donaţiile strânse vor ajuta la dotarea cu aparatură performantă a mai multor maternităţi.
Tema campaniei i-a sensibilizat pe organizatorii festivalului „FILMS DE CANNES A BUCAREST”, care au decis ca încasările de la proiectia de astăzi, a filmului „I, DANIEL BLAKE” – câştigător al Palme D’Or 2016 – să fie donate campaniei.
Spectacolul este programat de la ora 20:15 la Cinema Pro.