Update – CONSTANȚA: RADET ar putea asigura service non-stop contra unui abonament modic
Publicat de , 6 octombrie 2016, 15:00 / actualizat: 6 octombrie 2016, 16:16
Constănţenii ar putea să beneficieze de service specializat, non-stop, pentru repararea defecţiunilor apărute la reţeaua publică de termoficare.
Anunţul a fost făcut, joi după-amiaza, de directorul RADET Constanţa, Liviu Popa în cadrul une întâlniri cu reprezentanţii asociaţiilor de proprietari.
Acesta le-a propus beneficiarilor RADET încheierea unui abonament lunar cu asociaţiile de proprietari. Suma lunară de plata ar urmă să fie una modică, de aproximativ 2 lei pe lună pentru apartament. Aceşti bani i-ar scuti pe constănţeni de bătăi de cap, de găsirea unui meşter în cel mai scurt timp, pentru că echipele de specialişti ale RADET ar interveni prompt şi ar rezolva problema.
UPDATE
Directorul RADET Constanţa, Liviu Popa a confirmat că autorităţile vor să păstreze tariful la încălzire în sistem centralizat la nivelul sezonului trecut, de 250 de lei gigacaloria. Liviu Popa consideră că este un nivel de cost foarte accesibil, care presupune cheltuieli totale mai mici decât în cazul unui apartament cu două camere încălzit pe gaze naturale, cu ajutorul unei centrale termice.
În cadrul întâlnirii avute la Casa de Cultură cu reprezentanţii asociaţiilor de proprietari, conducerea RADET şi-a mai anunţat disponibilitatea de a ajuta din punct de vedere juridic asociaţiile să recupereze datoriile de la rău-platnici şi a oferit mai multe sfaturi pentru reducerea costurilor. Printre acestea, izolarea conducetelor de la subsol, care sunt vinovate de pierderi de căldură care pot umfla factura cu până la 25%.
La rândul lor, beneficiarii regiei de termoficare constănţene au acuzat costurile prea mari şi birocraţia excesivă la debranşare.