Cu doar 23 de hoteluri all-inclusive, litoralul a bătut recordul de „audiențe” în sezonul estival 2016
Publicat de , 3 octombrie 2016, 13:26
Cele două zone din România care au introdus Taxa de Promovare în turism (Mamaia şi Oradea-B[ile Felix) ocupă primele locuri în Top 3 destinaţii româneşti de vacanță, conform unui comunicat remis de Asociația Litoral-Delta Dunării.
„Datorită Strategiei de promovare şi a calendarului de evenimente lansat pentru sezonul estival 2016, staţiunea Mamaia ocupă şi anul acesta primul loc, între staţiunile de pe litoral, fiind cea mai aleasă destinaţie de vacanţă pentru turişti, urmată de Venus, Jupiter şi Eforie Nord. Cel mai ridicat grad de ocupare al hotelurilor de pe litoral a fost înregistrat în lunile iulie şi august, turiştii petrecând, în medie, cinci zile pe litoral, o mare parte dintre ei optând pentru pachetele all inclusive, oferite, vara aceasta, de un număr de 23 de hoteluri”, mai arată sursa citată.
Creşterea vânzărilor pe litoral pentru sezonul estival 2016, în comparaţie cu 2015, este de 15%. Revelaţia sezonului 2016 este Delta Dunării, care a înregistrat o creştere de peste 25% faţă de anul precedent, turiştii alegând să petreacă aici, în medie, trei zile de vacanţă.