Parteneriat GOOGLE-ANT: “Managementul destinațiilor: online și offline”
Publicat de , 16 septembrie 2016, 14:16
Constanța va fi gazda primului popas al caravanei de promovare a destinațiilor turistice din România.
În vederea prezentării a nivel national a oportunității implementării unui management integrat al calității pentru destinațiile turistice, Autoritatea Națională pentru Turism va derula în perioada 19 septembrie – 3 noiembrie 2016 caravana națională “Managementul destinațiilor: online și offline”. Proiectul va fi realizat în parteneriat cu Google, întruct utilizarea mediul online este esentiala în dezvoltarea conceptului de management al destinației datorită oportunităților și mijloacelor pe care le oferă în dezvoltarea unei destinații competitive.
Evenimentele vor avea loc în orașele Constanța, Târgu Jiu, Timișoara, Brăila, Brașov, Cluj-Napoca, Suceava, București cu prezența tuturor județelor țării.
La eveniment vor participa agenți economici membrii ai Camerei de Comerț și Industrie, autorități publice locale, asociații de dezvoltare și promovare turistică, asociații patronale, federații, Organizații Non Guvernamentale (ONG) cu activitate în domeniul turismului, reprezentanți ai centrelor de informare turistică, reprezentați ai instituțiilor culturale, mediul academic și presa locală.
Organizația de Management al Destinației este o entitate cu personalitate juridică, care funcționează prin asocierea reprezentanților autoritații publice din componența destinației, cu reprezentanții mediul privat și, după caz, cu reprezentanții altor unități relevante (administratori ai ariilor protejate și alții), în baza unui parteneriat care asigură gestionarea coordonată a tuturor elementelor care alcătuiesc o destinație (atracții, servicii suport, accesibilitate, marketing ș.a) și asigură coalizarea organizațiilor și grupurilor de factori interesați, care să lucreze spre un obiectiv comun.
Luni, 19 septembrie, caravana se va afla la Constanța. Întrunirea va debuta la ora 10.30, la sediul Consiliului Județean.