Serviciile all-inclusive, în creștere accelerată pe litoralul românesc
Publicat de Bogdan Comșa, 6 iulie 2016, 18:44
Hotelierii de pe litoralul românesc încearcă să le ofere turiştilor cât mai multe servicii, pentru a-i atrage pe cei care altădată alegeau Bulgaria, Turcia sau Grecia.
Litoralul românesc oferă an de an surprize turiştilor, iar una dintre acestea este sistemul all-inclusive, din ce în ce mai căutat de români.
În ultimii 5 ani hotelierii de pe litoral au invetsit în acest sistem şi au deschis 23 de unităţi cu regim all-inclusive. Dacă acum 2 ani erau disponibile aproximativ 1.500 de locuri în hotelurile all-inclusive de 3 şi 4 stele pe litoral, anul acesta numărul s-a triplat.
Conceptul este preferat în cea mai mare măsură de familiile cu copii, care sunt mulţumite că hotelurile dispun de spaţiu de joacă si de animatori care-i ţin ocupaţi pe cei mici.
Mai mult, există şi alte servicii în acelaşui loc, fără a mai plăti nimic în plus.
Din păcate, însa, nu toţi hotelierii pot pune la dispoziţia turiştilor servicii all-inclusive. Nu toate unităţile au piscine proprii, plajele din dreptul hotelurilor nu le aparţin şi nu pot oferi gratis şezlonguri şi umbrele, iar terenurile din jur aparţin primăriilor şi nu pot face locuri de joacă pentru copii.
Totuşi, hotelierii fac eforturi să ofere toate facilităţile pentru o vacanţă reuşită, unde turistul să nu mai plătească nimic în plus.