Mamaia, litoralul şi Delta Dunării vor fi promovate la Târgul de turism al Moldovei
Publicat de Daniel Țăndăreanu, 6 aprilie 2016, 12:05
Asociaţia Litoral – Delta Dunării continuă strategia de promovare, cu accent pe Incoming, strategie care include infotrip-uri, acţiuni de networking şi de promovare pe pieţele cu potenţial de atragere turişti către Litoral, şi de pe care a atras şi atrage zboruri şi anume: Israel, Polonia, Marea Britanie, Moldova, Rusia, Italia, Germania, Turcia, Kazakhstan.
Începând de mâine, Mamaia, Litoralul şi Delta Dunării vor fi promovate la Târgul „Tourism. Leisure. Hotels” , Târgul oficial de turism al Moldovei, în stadul României, asigurat de Autoritatea Naţională pentru Turism.
În premieră, mâine, 7 aprilie, Asociaţia LITORAL-DELTA DUNĂRII organizează şi susţine o prezentare MAMAIA – LITORALUL ROMÂNESC – DELTA DUNĂRII la Chişinău, în parteneriat cu ANAT Moldova şi Federaţia de Promovare Turistică Moldova, la Hotel Jolly Alon din Chişinău.
„Consider Moldova o piaţă strategică pentru destinaţiile turistice româneşti şi încă din 2012 am demarat o campanie de atragere a interesului agenţiilor de turism din Moldova pentru Litoralul românesc şi Delta Dunării, destinaţii turistice aproape necunoscute colegilor din Moldova, cu câţiva ani în urmă. Continuăm această campanie, ne prezentăm la Târgul de Turism al Moldovei şi organizăm o Prezentare în premieră mâine la Chişinău, dedicată agenţiilor de turism şi jurnaliştilor din Moldova. Bugetul ce provine din Taxa de Promovare Mamaia ne permite să facem asemenea evenimente, în care Mamaia va fi în prim plan, într-un eveniment în care însă promovăm toate staţiunile de pe Litoral, dar şi Delta Dunării. În ultimii doi ani, numărul turiştilor moldoveni pe litoral a crescut constant şi urmărim să creştem, în continuare, circulaţia turistică între Moldova şi România. De aceea, ne vor fi alături şi colegi din alte trei Asociaţii de Promovare din România – Bucovina, Neamţ şi Prahova”, a declarat Corina Martin, președinta Asociației Litoral Delta Dunării.