AUDIO – Război în toată regula pe Taxa de promovare a stațiunii Mamaia
Publicat de , 11 martie 2016, 09:59
Problema taxei de promovare nu este legată de această taxă în sine, ci de persoana Corinei Martin, spune primarul interimar Decebal Făgădău. Mai mult, Făgădău susține că președintele Asociației Litoral Delta Dunării reprezintă „mărul discordiei între cei care plătesc taxa de promovare și cei care își doresc ca lucrurile să rămână așa cum au fost până acum”.
La rândul său, președintele Asociației Patronale Mamaia, Nicolae Bucovală afirmă că „taxa de promovare este a stațiunii Mamaia, trebuie să rămână a stațiunii Mamaia, trebuie cheltuită în folosul agenților economici din stațiunea Mamaia și al brand-ului stațiunii Mamaia”.
„Cerem repunerea acelei comisii de monitorizare din cinci entități din nou, să se regăsească așa cum a fost ea gândită și inițiată. Nu cerem altceva decât ca toate deciziile care se iau privind cheltuielile din taxa de promovare să se facă cu acordul acestei comisii și nu de o singură persoană care taie și spânzură, crezând că sunt banii dumneaei”, a mai adăugat Nicolae Bucovală.
Aflată la Târgul de turism de la Berlin, Corina Martin a declarat pentru Radio Constanța că nu comenteză afirmațiile persoanelor citate mai sus, pentru că nu a fost prezentă la discuții. În plus, președintele ALDD a mai spus că și-a exprimat în nenumărate rânduri părerea cu privire la taxa de promovare, părere pe care nu și-o schimbă. Corina Martin l-a invitat pe Nicolae Bucovală la discuții în fața întregului Colegiu Director al ALDD.
Comisia Taxa Promovare Mamaia funcționează în cadrul Asociației de Promovare și Dezvoltare a Turismului Litoral-Delta Dunării și din care fac parte agenții economici din stațiunea Mamaia și Satul de Vacanță. Numai că o parte dintre aceștia au intrat în război deschis cu conducerea ALDD, cerând dizolvarea acesteia și demisia Corinei Martin din fruntea Federaţiei Asociaţiilor de Promovare Turistică.
Chiar și Primăria Constanța a anunțat că intenționează să se retragă din ALDD.