Hotelierii încearcă să-i atragă pe turiștii străini cu noile plaje extinse
Publicat de Bogdan Comșa, 10 martie 2016, 20:23
Asociaţia Litoral – Delta Dunării va demara o Campanie de promovare a plajelor litoralului românesc către agenţiile de turism din România, birourile externe ale Autorităţii Naţionale pentru Turism şi misiunile diplomatice ale României în lume.
În acest sens, se vor lua în calcul organizarea de evenimente şi competiţii sportive pe plaje, dar şi realizarea unui spot video dedicat plajelor din România, pe care îl vor primi spre promovare toate agenţiile de turism, hotelierii şi agenţii economici de pe Litoral şi care va fi distribuit la Târgurile de Turism naţionale şi internaţionale, precum şi în evenimentele de promovare organizate în România sau pe pieţele ţintă avute în vedere: Israel, Moldova, Marea Britanie, Italia, Polonia, Rusia și nu numai.
Prin proiectul implementat de ABADL pentru protecţia şi reabilitarea plajelor împotriva riscului de eroziune accelerată, au fost efectuate, în perioada august 2013 – decembrie 2015, lucrări de reconstrucţie costieră şi de lărgire a plajelor în Mamaia Sud – între Hotel Malibu şi Hotel Sulina, în zonele Tomis Nord, Centru şi Sud – între Pescăria Constanţa şi Portul Tomis şi în Eforie Nord – între Hotel Steaua de Mare şi Port Belona.
Corina Martin, Preşedinte Asociaţia Litoral – Delta Dunării a declarat că extinderea plajelor Litoralului românesc, cu o suprafaţă nou creată de circa 33 de hectare, are un impact major în creşterea gradului de atractivitate a litoralului românesc şi implicit în creşterea numărului de turişti în staţiunile de pe litoral.
Avînd în vedere că extinderea plajelor şi lucrările de reconstrucţie costieră vor continuă până în anul 2020, pe toată zona de Litoral, de la Năvodari şi până la 2 Mai, se va cîştigă un atu important în competiţia cu alte destinaţii şi în promovarea vacanţelor pe Litoralul românesc, a mai precizat Corina Martin.