Adolescenţii din România, vrăjiţi de comunicarea IT

Publicat de , 30 noiembrie 2015, 12:00
Mai mult de jumătate dintre tinerii din România, cu vârste între 14 și 17 ani, dețin un smartphone, iar 86% dintre ei interacționează prin intermediul rețelei de socializare Facebook, reiese din rezultatele ediției a doua a Raportului „Consumer Report 2015”.
Cea mai frecventă activitate săptămânală a celor chestionați este audiția sau vizionarea de muzică prin intermediul terminalelor pe care le au (58%), în timp ce pentru 56% dinte ei realizarea de fotografii reprezintă un hobby. De asemenea, 51% dintre tinerii chestionați socializează prin intermediul unei rețele dedicate, cu ajutorul telefonului.
La nivel național, studiul citat arată că 9 din 10 adolescenți dețin un cont pe Facebook, iar 8 din 10 folosesc Youtube ca sursă principală de conținut video și muzică. Instagram și Twitter sunt mult în urmă în preferințele tinerilor, cu 18% din total la nivel național, respectiv 14%.