Banii colectaţi din taxa de promovare a staţiunii Mamaia, la control
Publicat de Cristina Ghelasie, 9 iunie 2015, 08:16
Asociaţia Litoral – Delta Dunării, condusă de Corina Martin, a fost pusă să justifice cheltuirea banilor colectaţi prin intermediul taxei de promovare a staţiunii Mamaia.
Dacă în 2013, Asociatia Litoral a dat pe imnul staţiunii Mamaia, „Viva Mamaia!”, peste 200 de mii de lei, anul trecut a cheltuit bani pentru rezervarea domeniului website-ului staţiunii Mamaia şi pentru lansarea campaniei de publicitate „Mamaya Style”.
Campania a fost contestată de Consiliul Naţional pentru Combaterea Discriminării, pe motiv că este discriminatorie şi are conţinut sexist.
Conform documentului semnat de Corina Martin, în 2013 şi 2014, din taxa de promovare a staţiunii Mamaia Asociaţia Litoral – Delta Dunării a încasat 1. 800.000 lei.