Mamaia face show la Târgul de Turism al României
Publicat de Bogdan Comșa, 10 martie 2015, 17:05
Asociaţia Litoral-Delta Dunării a lansat Campania de promovare Mamaia Style, pentru promovarea staţiunii Mamaia şi a Satului de Vacanţă, într-o strategie ce include prezentareala târguri de turism naţionale şi internaţionale, show-uri de promovare, editarea de materiale de promovare în câteva limbi de circulaţie internaţională, realizarea primului film oficial al statiuniiMamaia, lansarea site-ului oficial Mamaia, evenimente şi conferinţe de prezentare.
În premieră, Asociaţia Litoral-Delta Dunării a participat la Târgurile de Turism de la Londra, Varşovia, Tel Aviv, Berlin şi Chisinau, unde a dus atmosfera incendiară de show Mamaia Style, pentru a promova cele mai frumoase evenimente, plajele cu nisip fin, atracţiile pentru toate vârstele, petrecerile şi distracţia în cluburi, serviciile hoteliere pentru toate gusturile, sporturile nautice şi extreme şi cea mai mare distracţie.
De asemenea, Asociaţia participă pentru prima oară la toate târgurile regionale ANAT (Cluj, Braşov, Timişoara, Bacău şi Iaşi).
Începând de joi, 12 martie, va aşteptăm la Târgul de Turism al României, în Pavilionul C4, lastandul 41-42 şi va invităm la programul nostru de show-uri, după cum urmează :
Începând de joi, 12 martie, Asociaţia Litoral-Delta Dunării va fi prezentă cu un stand propriu la Târgul de Turism al României, în Pavilionul C4.
Pe durata târgului, vor fi organizate o serie show-uri, după cum urmează :
– Joi, 12 martie – ora 12.30 – Show MAMAIA STYLE
– Vineri, 13 martie – ora 12.00 – Conferinţă de presă lansare charter Tel Aviv – Constanţa, alături de turoperatorul israelian Meshek Wings, Blue Air şi ANT
– Sâmbătă – ora 11.30 – Spectacol tradiţional Restaurant Nunta Zamfirei Eforie Nord şi Aqua Parc Eforie
– Ora 13.00 – spectacol de muzică şi dansuri tradiţionale dobrogene – dansuri dobrogene, aromane şi greceşti
Corina Martin, Preşedinte Asociaţia Litoral – Delta Dunării, a declarat: ”Mamaia, litoralul românesc şi Delta Dunării vor avea din nou o prezenţă spectaculoasă la TTR. După prezenţa noastră remarcabilă din acest an la târgurile de la Tel Aviv şi Chişinău, ne prezentăm acum pe piaţă naţională, de care litoralul românesc depinde major. Aşteptăm agenţiile de turism şi publicul să ne viziteze la standul 41-42, din Pavilionul C4, şi să ne fie alături la Show-ul Mamaia Style şi la spectacolele de atracţii şi traditii dobrogene. Litoralul românesc se pregăteşte intens pentru o nouă vară fierbinte, cu tarife atractive, programe speciale, servicii turistice tot mai bune şi o serie impresionantă de evenimente, pentru a menţine interesul turiştilor români către destinaţiile de vacanţă româneşti.”