La Telefonul Copilului pot suna şi părinţii!
Publicat de magda.chirana, 25 februarie 2015, 10:08
Asociaţia Telefonul Copilului este singura organizaţie neguvernamentală din România care pune la dispoziţia copiilor şi părinţilor o linie telefonică de asistenţă la nivel naţional.
7 zile din 7, între orele 08.00-00.00, Asociaţia Telefonul Copilului răspunde apelurilor copiilor şi părinţilor la 116 111, număr armonizat european.
La acest număr pot suna nu doar copiii, ci şi părinţii care au nevoie de suport psihologic sau juridic în diverse probleme care au legătură cu copiii.
Din anul 2001 şi până în prezent, s-au înregistrat peste două milioane de apeluri la Telefonul Copilului, dintre acestea peste 50 de mii de cazuri necesitând intervenţia instituţiilor abilitate de protecţie a minorilor.
Apelul este oferit gratuit de Romtelecom şi Telekom.
Un copil din doi, care a sunat la Telefonul Copilului 116 111, în ultimul an, a solicitat consiliere psiho-emoțională de lungă durată în vederea îmbunătățirii relației cu părinții.