Prince a „dispărut“ de pe reţelele sociale
Publicat de Daniel Țăndăreanu, 28 noiembrie 2014, 21:30
Cântăreţul american Prince, care nu a făcut un mister din dezgustul său faţă de industria muzicală, a „dispărut“ brusc de pe toate reţelele de socializare, inclusiv de pe Facebook, Twitter şi YouTube, la două luni după lansarea celor mai recente două albume ale sale.
De trei zile conturile de pe Twitter, Facebook şi YouTube ale cântăreţului Prince nu mai sunt accesibile.
Prince nu a oferit deocamdată nicio explicaţie pentru acest gest, însă cele mai recente două albume ale sale, lansate simultan în septembrie, puteau fi încă ascultate pe site-ul de streaming muzical Spotify.
În general, muzicienii, indiferent dacă sunt mai puţin cunoscuţi sau aclamaţi în lumea întreagă, văd în reţelele de socializare un mijloc indispensabil de promovare a pieselor sale.
În schimb, Prince s-a arătat întotdeauna sceptic faţă de aportul reţelelor Twitter şi Facebook şi şi-a ascuns dezgustul faţă de industria muzicală.
În 1992, artistul a semnat un contract cu casa de discuri Warner Bros., de care s-a despărţit după câţiva ani, deranjat de maniera în care era tratat de managerii uriaşului grup american. Totuşi, în acest an, cântăreţul a semnat din nou un contract cu Warner Bros., alături de care a lansat în septembrie două albume noi – „Art Official Age“ şi „Plectrumelectrum“.