STUDIU :Cine şi ce va cumpăra mai mult de Black Friday

Publicat de magda.chirana, 20 noiembrie 2014, 11:49
Aproape o treime dintre cumpărătorii români sunt hotărâţi să-şi cumpere cel puţin un produs în campania Black Friday -‘Vinerea Neagra’, programătă între 21 şi 23 noiembrie, arată cel mai recent studiu de piaţă dat astăzi publicităţii.
La loc de cinste în preferinţe sunt gadgeturile şi electrocasnicele de mici sau mari dimensiuni, cu 46% dintre opţiuni.
Din coşul de cumpărături se pare că nu vor lipsi televizoarele (30%), produsele de îmbrăcăminte/încălţăminte (12%), telefoanele mobile -20% şi laptopurile/notebookurile (10%).
Studiul relevă, de asemenea, că vor achizitiona produse de Black Friday în special persoanele cu vârsta cuprinsă între 25 şi 34 de ani (38%).
Pe de altă parte, femeile par mai indecise în ceea ce priveşte cumpărăturile de ‘Black Friday’, 59% dintre acestea (faţă de 49% dintre barbaţi) afirmând că nu stiu sigur dacă vor face cumpărături cu această ocazie.
Studiul de specialitate a fost realizat pe un eşantion reprezentativ la nivel national, în rândul a 2.000 de repondenţi din mediul urban si rural, cu vârste cuprinse între 18 si 65 de ani. Interviurile au fost realizate telefonic în perioada 31 octombrie – 3 noiembrie 2014, iar eroarea de esantionare este de +/-2,2%.