Staţiunea Mamaia, promovată la două târguri internaţionale de turism
Publicat de Bogdan Comșa, 30 octombrie 2014, 20:01
În luna noiembrie, staţiunea Mamaia va beneficia de promovare la două târguri internaţionale de turism.
Printr-un proiect al Primăriei Municipiului Constanţa, vor fi organizate spectacole inedite la Londra şi, ulterior, la Bucureşti.
La începutul lunii noiembrie, în premieră absolută, staţiunea Mamaia se alătură celor mai importante destinaţii ale lumii care vor fi reprezentate la cel mai prestigios târg internaţional de turism „WTM London 2014”.
Ediţia 2014 a „World Trade Market” (WTM) London celebreaza 35 de ani de la înfiinţarea târgului, urmând să reunească participanţi de pe toate continentele, oameni de afaceri importanţi şi renumiţi speakeri şi ambasadori ai turismului.
Pentru litoralul românesc, prezenţa pentru prima dată la un eveniment de o asemenea anvergură este o provocare. Astfel, în perioada 3-6 noiembrie, la standul României de la WTM London 2014, va fi organizată o serie de spectacole care vor prezenta staţiunea Mamaia.
Programul va include prezentarea filmului oficial al statiunii Mamaia, proiecţii video cu atracţiile staţiunii, dar şi momente inedite cu scopul de a reflecta acele aspecte care disting Mamaia pe harta destinaţiilor turistice ce merită vizitate: evenimente, cluburi, petreceri, plaje.
În program este inclus şi un moment de Carnaval Mamaia, în cadrul căruia participanţii îmbrăcaţi în costume de carnaval vor defila şi vor interacţiona cu vizitatorii prezenţi la târg. Proiectul de promovare a staţiunii Mamaia la WTM London şi la Târgul de Turism al României este susţinut şi coordonat de Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Litoral-Delta Dunării, care participă cu birou de informare în standul României la WTM London şi la Târgul de Turism al României.