Lansare pe Aeroportul Otopeni. O aplicaţie pentru mobil îi ajută pe pasageri să se orienteze mai uşor
Publicat de Florentina Stan, 24 octombrie 2014, 18:45
Prima aplicaţie pentru telefoanele mobile, destinată unui aeroport din România a fost lansată astăzi pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă-Otopeni.
Softul va fi disponibil în limbile română şi engleză. Programul facilitează descărcarea informaţiilor în timp real despre cursele aeriene şi îi ajută pe pasageri să identifice ghişeele de îmbarcare dar şi porţile de acces repartizate fiecărui zbor.
Valentin Iordache, directorul de comunicare al Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti:
S-a făcut un studiu cu privire la necesitatea de informare a pasagerilor şi s-a constatat că cel mai important lucru de care au nevoie pasagerii este o cantitate suficient de bună de informaţii, în primul rând cu privire la zboruri, ora la care acestea sunt planificate şi la care decolează, respectiv aterizează, dar şi cu privire la alte facilităţi din interiorul aeroportului.
Călătorii mai pot afla de pe aplicaţie şi alte informaţii precum traseul cel mai scurt către aeroport, starea vremii în Bucureşti dar şi la destinaţie către care zboară.
Ştefan Şerbănescu, directorul tehnic al companiei care a dezvoltat aplicaţia:
Cele mai importante funcţionalităţi ale aplicaţiei sunt panoul de zboruri care prezintă fiecare zbor cu toate detaliile legate de poarta de embarcare şi de zona de check-in cu localizarea pe hartă şi, de asemenea, notificările în timp real pe care le primesc utilizatorii în momentul în care îşi selectează zborul respectiv.
Aplicaţii similare sunt oferite pasagerilor pe aeroporturi europene precum cele din Londra, Munchen sau Atena, precizează Companía Naţională de Aeroporturi Bucureşti.