(AUDIO) Telefonul Consumatorului, contestat de o asociaţie din România
Publicat de Cristina Ghelasie, 16 octombrie 2014, 12:21
Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor a găsit o modalitate abuzivă de a strânge bani la bugeţ susţine Asociaţia pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor în România.
Printr-un proiect aflat în dezbatere publică se încearcă schimbarea designului plăcuţei obligatorii folosite pentru Telefonul Consumatorului.
Cu alte cuvinte, ANPC îi obligă pe agenţii economici din toată ţara să-şi schimbe plăcuţele afişate cu Telefonul Consumatorului, deşi acesta nu s-a schimbat.
Asta ar însemna pentru fiecare agent economic o cheltuială de 17 lei şi un total de peste 11 milioane de lei.
Sorin Mierlea, directorul Asociaţiei pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor în România:
Asociaţia pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor în România a atacat deja această modificare propusă de ANPC şi aşteaptă un răspuns până săptămâna viitoare, când ar trebui să devină operaţională.
În altă ordine de idei, directorul Asociaţiei pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Strategiilor în România, Sorin Mierlea, a mai declarat că stabilitatea unui număr de telefon al consumatorului trebuie să rămână ani de zile, pentru ca oamenii să ştie cui să se adreseze atunci când se confruntă cu o problemă.
Contactat telefonic, reprezentantul ANPC în judeţul Constanţa, Mihai Perifan, a declarat pentru Radio Constanţa că nu comentează această măsură, care se află încă în dezbatere publică.